WYMIANY, REKLMACJE, ZWROTY

Wymiana towaru

 W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar lub inny produkt w tej samej cenie prosimy pobrać poniższy formularz wymiany. Następnie wypełniony formularz należy wysłać wraz z produktem i rachunkiem na poniższy adres (koszt przesyłki pokrywa kupujący - nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Produkt można wymienić na inny rozmiar lub zupełnie inny produkt w tej samej cenie. Wymiany można dokonać do 14 dni od dnia otrzymania zakupionego produktu.

W przypadku zakupienia kilku produktów, a chcą Państwo wymienić jeden proszę odesłać tylko jeden produkt, a jeśli więcej to prosimy dla każdego produktu wypełnić osobny formularz wymiany i odesłać je do nas wraz z rachunkiem/fakturą.

W formularzu wymiany prosimy wypełnić jaki produkt Państwo odsyłają czyli jaki chcą Państwo wymienić, a następnie prosimy wypełnić pole na jaki produkt ma zostać dokonana wymiana.

 

Pobierz formularz wymiany w PDF (wymaga aktualnej wersji Adobe Reader)

 

Produkt do wymiany prosimy odesłać na poniższy adres.  Prosimy starannie zapakować produkt wraz ze wszystkimi elementami do produktu czyli opakowanie, folia i metki. Koszt odesłania produktu do wymiany pokrywa kupujący dowolną formę przesyłki (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Dodatkowo należy wpłacić 12 zł na nasze konto bankowe na poczet wymiany, czyli odesłania do Państwa nowego produkt, na który miał być wymieniony. 

 

Adres do wysyłki:

Neidio.pl
ul. Powstańców Śląskich 89c/333
01-355 Warszawa

 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta.

Nie odbieramy paczek ze zwrotami towarów ze skrytek InPost.

 

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być w firmowym opakowaniu producenta ze względu na swoją szczególną specyfikę powinien być w woreczkach foliowych.W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych zgodnie z nową dyrektywą unijną sklep może obciążyć klienta kosztami w/w braków.

 

 


Reklamacje
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu (rachunek / faktura) i wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższe dane:
Neidio.pl
ul. Powstańców Śląskich 89c/333
01-355 Warszawa
wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 

 

Reklamacje dotyczące przesyłki z dodatkowym ubezpieczeniem:

Podczas odbierania przesyłki należy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzeń pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera. Następnie prosimy o kontakt z nami.

 

Warunki sprzedaży

Zakup towaru jest równoznaczny z akceptacją regulaminu NEIRIO.PL. Powyższe warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich transakcji zawartych na podstawie ofert naszej firmy.

 

 Odstąpienie od umowy

Jeżeli zakupiony towar chcesz zwrócić,  odeślij towar na adres:
Neidio.pl
ul. Powstańców Śląskich 89c/333
01-355 Warszawa
z dopiskiem ZWROT wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu.
Informacje
  • Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
  • Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
  • Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
  • Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo przesłać do nas formularz odstąpienia od umowy wraz z zakupionym produktem na adres: (NEIDIO.PL ARKADIUSZ PALIKOT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 89C/333 01-355 WARSZAWA) jako jednoznaczne oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem kosztów odesłania do nas przez Państwa produktu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem po za kosztem odesłania od nas zwracanego produktu (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem). Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli nie zaproponowali Państwo, że odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje:
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres NEIDIO.PL ARKADIUSZ PALIKOT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 89C/333 01-355 WARSZAWA, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie w/w 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić (będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy) wraz z wypełnionym i załączonym do przesyłki formularzem oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, jednak nie jest to obowiązkowe.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  • umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • umowy zawartej na aukcji publicznej;

Masz pytania zadzwoń. Pomożemy.

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 - 16:00 pod numerem telefonu: +48 724 512 717 i e-mailowo: sklep@neidio.pl

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel